Toyota CRS (Customer Recommendation System), Kundetilfredshed hos Toyota

For Toyota er det ikke nok, at vores gæster bare er almindeligt tilfredse.

Det kan altid blive bedre!
"CRS" står for Customer Recommendation System og er navnet på vores omfattende arbejde med kundetilfredshed. For selvom uvildige undersøgelser viser, at Toyota-ejere generelt er mere tilfredse end andre bilejere, vil vi være endnu bedre.
Derfor lægger vi stor vægt på de oplevelser og den service vores kunder får, når de handler hos Toyota. Og derfor undersøger vi løbende tilfredsheden hos kunder, der netop har købt en Toyota, samt de kunder, der har haft deres Toyota til service eller reparation på et af vores værksteder.

Tilfredse kunder kommer igen
Når du har købt en Toyota eller besøgt et af vores værksteder, vil du muligvis bliver kontaktet af vores analysebureau.
I så fald håber vi, at du vil bruge et par minutter på at hjælpe os til at blive endnu bedre. Vi vil jo gerne sikre, at du får lyst til at handle hos os igen en anden gang.

Du vil blive spurgt om hvor enig du er i følgende udsagn, og skal vurdere på en skala fra 0-10, hvor 0 er helt uenig og 10 er helt enig.
Hvis et af udsagnene ikke er relevant for din købs oplevelse, så anvend venligst svarkategorien "Anvendes ikke/Ikke relevant".

Karakter fra 0-6 = Kritiker
Karakter fra 7-8 = Passiv
Karakter fra 9-10 = Ambassadør

 

ERA BILER benytter benytter cookies for at forbedre din brugeroplevelse. Ved at trykke "Godkend", godkender du ERA BILER's brug af cookies på denne hjemmeside. Læs mere her.

OK