Kundetilfredshed hos ERA BILER

Vores hjerte banker kun for een ting...

Og vi vil gøre alt for at du anbefaler os til andre

Vi bestræber os, hver dag, på at yde en ekstraordinær service. 
Vores servicehjerte ligger simpelthen så dybt i vores natur, at det danner grundlaget for hele vores forretning. 
Alle vores medarbejdere deler ambitionen om, at vi altid skal forsøge at gøre alting en lille smule bedre.

Vi er bevidste om at vi altid kan blive bedre. Derfor vil vi også gerne høre fra dig, uanset om du har ris eller ros til os, eller hvis du blot har noget på hjerte. 

Toyota har et kundetilfredsheds program (CRS, Customer Recommendation System) som via et 3. parts firma kontakter vores kunder for at følge op på vores evne til at yde kundepleje ved salg og reparation af Toyota biler.

Fiat har også et kundetilfredsheds program (CSI, Customer Feedback), som via et 3. parts firma kontakter vores kunder for at følge op på vores evne til at yde kundepleje ved salg og reparation af Fiat biler.

ERA BILER benytter benytter cookies for at forbedre din brugeroplevelse. Ved at trykke "Godkend", godkender du ERA BILER's brug af cookies på denne hjemmeside. Læs mere her.

OK