Fiat Kundetilfredshedsprogram (Customer Feedback CSI)

CSI står for Customer Satisfaction Index, og er navnet på vores omfattende arbejde med kundetilfredshed.

Hos Fiat er vi engageret i at fremstille de bedst mulige produkter efter de højeste standarder og at yde support til vores kunder med den fremragende service, som de fortjener og forventer.

Fiat Chrysler Bilers CSI-program er en vigtig del af vores langsigtede strategi og gives os mulighed for at komme tættere på vores kunder.
Programmet giver os et klart overblik over vigtige emner og hjælper os med at implementere rigtige sporbare korrigerende handlinger for at forbedre kundetilfredsheden.

Derfor lægger vi stor vægt på de oplevelser og den service vores kunder får, når de handler hos Fiat. Og derfor undersøger vi løbende tilfredsheden hos kunder, der netop har købt en Fiat, samt de kunder, der har haft deres Fiat til service eller reparation på et af vores værksteder.

Når du har købt en Fiat af os, eller besøgt et af vores værksteder, vil du muligvis bliver kontaktet af vores analysebureau der står for de uvildige undersøgelser. I så fald håber vi, at du vil bruge et par minutter på at hjælpe os til at blive endnu bedre. Vi vil jo gerne sikre, at du får lyst til at handle hos os igen en anden gang.

Tilfredse kunder kommer igen - Vi vil være endnu bedre

ERA BILER benytter benytter cookies for at forbedre din brugeroplevelse. Ved at trykke "Godkend", godkender du ERA BILER's brug af cookies på denne hjemmeside. Læs mere her.

OK