Best Retailer in Town (BRiT), "byens bedste forhandler"
Et Toyota begreb

Best Retailer in Town, er Toyotas overordnede filosofi for, hvordan vi kerer om vores gæster, støtter op om vores kollegaer og hvordan vi gør forretning.
Grundlæggende indeholder visionen fire områder, som vi arbejder udfra hver dag for at blive den bedste mobilitetsforhandler i byen.

BRiT vision hos ERA BILER

Ud fra Best Retailer in Town visionen har ERA BILER defineret vores drøm/vision, forpligtelse til vores Superhelte, løfte til vores gæster samt forpligtelse til det omkringliggende samfund.

Medarbejder engagement handler om at vores Superhelte (medarbejdere) føler sig værdsatte og involverede i deres daglige arbejdsgang. Engagerede og tilfredse medarbejdere vil alt andet lige give større arbejdsglæde på arbejdspladsen, og det har en stor betydning for, hvordan vi tager imod vores gæster.

Gæsten i fokus. Vi tager os af vores gæster og stræber efter at overgå, hvad gæsten forventer ved at skabe mindeværdige oplevelser. Vi lytter aktivt til gæsten og sætter os i gæstens sted.

Toyota Way består af løbende for forbedringer og respekt for mennesker. Vi ønsker hele tiden at forbedre os og stræber altid efter udvikling og innovation. Vi respekterer hinanden, vi tager ansvar og gør vores bedste for at opbygge gensidig tillid.

Bæredygtig forretning. Vi har en forpligtelse til at levere en bæredygtig forretning, der kan konkurrere med de bedste i branchen. Vi er klar til nye udfordringer i en foranderlig verden.

Toyota præmierer de bedste europæiske detailhandlere hvert år, hvor de får "Ichiban" prisen, for at give enestående kundeoplevelse, og for at "gå ud over". Læs mere og se de 47 vindere i 2022 her newsroom.toyota.eu/toyota-awards-the-top-47-european-retailers-during-an-exclusive-event-in-an-alpine-castle/