TSM (Toyota Service Management)

ERA BILER er TSM-certificeret Toyota-reparatør - verdens mest effektive produktionssystem

TSM er Toyota Service Management

Hos Toyota er vi verdensberømte for Toyota Production System (TPS) også kaldet Lean. TPS går kort fortalt ud på at producere det som kunden ønsker på den hurtigste og mest effektive måde.

TPS omfatter hele virksomheden og dens samarbejdspartnere. Det unikke ved TPS er, at medarbejderne har en helt central rolle. TPS tager udgangspunkt i den enkelte medarbejders viden om de enkelte arbejdsopgaver, og medarbejderne er med til at bestemme, hvordan arbejdsopgaverne evt. kan ændres og gøres bedre. Det er medarbejdernes motivation og engagement for at gøre tingene endnu bedre, der er drivkraften i TPS. 

TSM - Reparationer af høj kvalitet

Ved at overføre TPS-principperne til eftermarkedet udviklede vi TSM - Toyota Service Management. Vi benytter de samme principper med henblik på at optimere eftermarkedsaktiviteterne, sikre reparationer af høj kvalitet og opnå samme leveringssystem til vores kunder.
TSM blev første gang implementeret i Danmark i årene 1998-2003, og arbejdsdagen præges af konkrete eksempler på implementeringen af TSM.

Fx lagerindretning, lokationsnummer-system, Just-In-Time-levering af reservedele og standardisering af interne og kundeorienterede arbejdsgange – altid med kundens vurdering som grundlag for forbedringer. Det er på denne baggrund, at vi altid tilbyder dig at give din mening til kende efter et værkstedsbesøg via en online kundetilfredshedsundersøgelse.

TSM-certificeret Toyota-reparatør 

I de efterfølgende år er niveauet blevet sikret ved en re-certificering hvert andet år. En TSM-certificering foretages af Toyota-importøren og betyder, at alle Toyota-reparatørens interne og kundeorienterede processer gennemgås, så du er sikker på at din bil altid serviceres på den korrekte og mest effektive måde. Det sikrer, at du som kunde får udført arbejdet rigtigt første gang og til den aftalte tid, når din bil serviceres hos en TSM-certificeret Toyota-reparatør.
Dette langsigtede arbejde betyder, at Toyotas kunder for 10. år i træk har kåret Toyota værksteder som de bedste.

Kig derefter godt efter TSM-certifikatet næste gang du besøger din autoriserede Toyota-reparatør. Det er din sikkerhed for, at du får kvalitet for pengene, når din bil bliver serviceret eller repareret.

TSM (Toyota Service Marketing) er Toyota's forretningsprogram for eftermarkedet. Det er et program, som skal sikre, at Toyota-forhandlerne lever op til Toyota's kvalitetskrav og standarder, så de er de førende i autobranchen.

Filosofien bag programmet er høj service og kvalitet til konkurrencedygtige priser og den højeste kundetilfredshed (CRS)

Programmet tager udgangspunkt i Toyota's kerneværdier: Kvalitet - nytænkning - individualitet - indlevelse og lydhørhed.

Bestil værkstedstid

Skal vi ringe dig op?

Skriv til værkstedet

Find værksted 

Sikkerhedskampagner