RED & Jeep CompassRED
EN SMUK SUV - ET ENDNU SMUKKERE BUDSKAB

Jeep har som brand indgået et unikt samarbejde med RED, som har til formål at bekæmpe pandemier, som f.eks. AIDS og COVID.
Med hver Jeep CompassRED  solgt, donerer Jeep®​ til Global Fund, som hjælper med bl.a. forebyggelse, behandling, tests, uddannelse og meget mere. 
Det hjælper selvfølgelig også, at den nye Jeep CompassRED​ har fået en masse smukke detaljer der uden tvivl skaber blikfang. Flotte design detaljer både ud- og indvendigt, samt logoer spredt over bilen, som en reminder om din bidrag til kampen mod pandemier. 

SE VIDEON OM JEEP COMPASSRED

HVAD ER (RED)?

(RED) blev grundlagt af Bono og Bobby Shriver i 2006, for at samle virksomheder i kampen mod AIDS -pandemien. I dag bekæmper (RED), den presserende trussel om COVID og dens ødelæggende indvirkning på de mest sårbare samfund og svarer på behovet for en virkelig global reaktion.

(RED) samarbejder med verdens største mærker for at skabe (RED) produkter og oplevelser - som alle samler penge ind til Global Fund, en af ​​verdens største bidrager til global sundhed. Hver handling du foretager dig med (RED) hjælper med at redde liv.

Pengene indsamlet af (RED)’s partnere og kampagner, går direkte til at styrke sundhedssystemerne og støtte livreddende programmer, i de samfund hvor pandemier rammer hårdest.

Stellantis har tilsluttet sig kampen, med kampagner på Fiat, Jeep og Ram. 

Jeep CompassRED GALLERI

1/1

VIL DU SE MERE OM JEEP COMPASS?

Vi vil løbende komme med opdatereringer omkring Jeep RED Compass 2022 kampagnen. I kan med fordel se mere om vores nuværende kampagner på Jeep Compass, eller kontakte os for mere information.   

Af Simon van der Stelt, simon.stelt@detdigitalebilhus.dk

Der tages forbehold for trykfejl, tastefejl og løbende ændringer i artiklen.