Den bedste taxa du kan få er en Toyota taxi.

Renere luft i byerne - og så er det økonomisk for vognmændene, stil den gamle bil og hent en ny hvert andet år, uden at tænke på gen-salg og restværdier!

Toyota bygger bro mellem taxibranchen og et politisk ønske om grønnere biler i byerne med hybrid-strategi til taxierne

Toyota kombinerer en benzinmotor med en arbejdsom elmotor. Bilen vælger helt automatisk, hvornår den skal benytte elmotoren eller benzinmotoren eller en kombination af begge.

Benzin, Hybrid & Plug-in biler til taxa-kørsel.
  • En Toyota Hybrid har altid automatgear og højt udstyrsniveau
  • Ingen adfærdsændringer for dine chauffører, da bilen selv oplader batteriet
  • Lavt CO2-udslip og og langt på literen
  • Høj driftsikkerhed – i flere undersøgelser, viser Toyota hybridbilerne sig, som de biler med færrest fejl af alle

HENT EN NY TAXI HVERT 2. ÅR OG TIL 0 KR. I UDBETALING
Toyota Financial Services (TFS) kender særdeles godt til hybridbiler og er altid i stand til at finde en attraktiv løsning på finansiering eller leasing, der passer til den enkeltes behov. TFS tilbyder bl.a. taxivognmænd en garanteret restværdi på deres taxier, så man undgår at bekymre sig om brugtvognspris og serviceregninger.
Denne garanterede restværdi giver vognmanden en økonomisk tryghed, fordi bilen blot skal leveres tilbage til TFS efter 2 år og 200.000 km. Vognmanden får dermed mulighed for udelukkende at fokusere på driften af sin forretning.

MINDRE UDLEDNING AF NOX
Udledningen af kvælstoffer (NOx) fra en Toyota hybridbil er op til 10 gange mindre end fra en dieselmotor. NOx har direkte og indirekte påvirkning på menneskers
sundhed. Høje koncentrationer af gassen kan føre til en række sygdomme fx kroniske vejrtrækningsproblemer, hovedpine, kræft og ifølge eksperter i sidste ende føre til tidlig død.

Serviceaftale 
Også på servicesiden har Toyota forsøgt at gøre sig attraktive overfor taxivognmændene og de særlige behov der er for hurtig reparation, hvis
uheldet er ude. ”Vi har en servicepris inkluderet i leasingaftalen, men vi har eksempelvis valgt at pille bremserne ud. Det er ikke nødvendigt at skifte bremser så ofte på en hybridbil – vi har eksempler på vognmænd, der har kørt over 160.000 km i deres Toyota hybridbil uden at skulle skifte bremser – og derfor er der ingen grund til at vognmanden som udgangspunkt skal betale for noget, der ikke er behov for.

Drivlinjegaranti:
Alle hybridbiler, der indregistreres som Taxi, er omfattet af en drivlinjegaranti. Drivlinjegarantien dækker i 2 år/200.000 km (hvad der måtte komme først) med mulighed for udvidelse til 2 år/250.000 km mod en merpris.
Betaling for Drivlinjegaranti er indeholdt i bilens pris og udgør kr. 3.500 plus moms.
Drivlinjegarantien skal sikre ejeren mod større uforudsete omkostninger til reparation i perioden fra fabriksgarantiens udløb og frem til aftalens ophør.
Se Toyota Hybrid Taxi Drivlinje et tillæg til Toyotas garantibestemmelser nævnt i Toyotas Service & Garanti hæfte, der udleveres sammen med bilen.
Se dokument om drivlinjegaranti på den grønne knap.

Toyota Vejhjælp:
Toyota Vejhjælp gælder også for Taxi. Dog begrænset til at omfatte hjælp på stedet eller bugsering til den ønskede Toyota-forhandler.

Læs mere på disse links: 

www.danskpersontransport.dk

www.taxidanmark.com

Se mere om Toyota taxi modeller her

Skriv til ERA Erhverv

Bliv ringet op af ERA erhverv

Beregn byttepris på din erhvervsbil

Se brugte erhvervsbiler

Vi benytter cookies for at forbedre din brugeroplevelse. Ved at trykke "OK", godkender du ERA BILER's brug af cookies på denne hjemmeside. Læs mere her.

OK